Kabanos

total underground band

Moderator: Jaahquubel

Re: Kabanos

Postprzez Emilian » 07 Maj 2015, 20:08

Prawda jest taka, że i tekst, i linia melodyczna wokalu tej piosenki dużo bardziej pasują do disco niż do heavy metalu.

-- 07 Maj 2015, 20:08 --

Nowy teledysk do ostatniej dobrej piosenki Kabanosa. :P
Awatar użytkownika
Emilian
 
Posty: 9922
Rejestracja: 13 Maj 2011, 00:03

Re: Kabanos

Postprzez ożeszty » 07 Maj 2015, 20:39

Poszedłem po słuchawki, a pomimo to momentami nie byłem w stanie zrozumieć co koleś śpiewa. Zawiedzionym bardzo
Awatar użytkownika
ożeszty
 
Posty: 5144
Rejestracja: 19 Wrz 2012, 15:18
Miejscowość: Szczecin

Re: Kabanos

Postprzez Mamba » 07 Maj 2015, 21:26

Według mnie teledysk świetny, mało rzeczy potrafi mnie wzruszyć.
Ta wielka burza nie utrzyma się do końca
Najciemniej zawsze będzie tuż przed wschodem słońca ;)
Awatar użytkownika
Mamba
 
Posty: 2177
Rejestracja: 16 Lis 2014, 15:02
Miejscowość: Charzykowy/Chojnice

Re: Kabanos

Postprzez Gómiś » 07 Maj 2015, 22:00

mnie się podoba klip, fajna fabuła i wykonanie
Pan Bóg w swej nieskończonej mądrości chyba wybrał sobie mnie na Ateistę

כל המקיים נפש אחת, מעלין עליו כאילו קיים עולם מלא
Awatar użytkownika
Gómiś
 
Posty: 21793
Rejestracja: 23 Lut 2012, 21:29

Re: Kabanos

Postprzez Misior » 08 Maj 2015, 12:15

Genialny klip! Trochę zagrali na uczuciach, bardzo pozytywnie! ;-))
Misior
 
Posty: 452
Rejestracja: 23 Mar 2013, 18:26

Re: Kabanos

Postprzez kandela » 09 Maj 2015, 11:30

Emilian napisał(a):Nowy teledysk do ostatniej dobrej piosenki Kabanosa.

Eheeej, dramatyczna płyta bardzo dobrą jest. Już nie mówię o "Sercu", które w tym momencie już bardziej oklepane być nie może, ale "Czary mary", "Brzydota" i taka np. "Melancholia" są moim zdaniem fantastyczne.

A nowy klip jest fantastyczny. Szczerze powiedziawszy nie przepadałam za "Pancerzem" do obejrzenia właśnie tego teledysku ;) Tak jak w "Dobranocce" - zadziwia mnie, jak można zrobić coś tak wzruszającego z plasteliny. Super!
205, 254, 270, 286, 304, 332, 352. Dziękuję!

NIPy, PINy, PESELe, ja wcale nie jestem liczbą!
Awatar użytkownika
kandela
 
Posty: 3313
Rejestracja: 17 Lis 2013, 18:28
Miejscowość: Kraków

Re: Kabanos

Postprzez Quilombo » 09 Maj 2015, 19:32

Koncert Kabanosa w Rzeszowie rewelacyjny! Bardzo dobrze się bawiłem ;)
śtychem tam, śtychem
"Nadzieja jeszcze iskrzy, trzymana w małych dłoniach"
Awatar użytkownika
Quilombo
 
Posty: 13014
Rejestracja: 14 Maj 2011, 09:43
Miejscowość: Frysztak

Re: Kabanos

Postprzez sebopole » 09 Maj 2015, 22:04

Kabanos robi zawsze fajne komcerty.
Jeszcze nie wiem co będę robił jak dorosnę
915; 1337; 1852; 2678; 3524; 3599; 6712; 28935; 180657
Awatar użytkownika
sebopole
 
Posty: 11829
Rejestracja: 13 Lut 2012, 17:22
Miejscowość: nieduża i spokojna

Re: Kabanos

Postprzez Quilombo » 09 Maj 2015, 22:12

Był to mój pierwszy. Mam nadzieję, że nie ostatni ;)
śtychem tam, śtychem
"Nadzieja jeszcze iskrzy, trzymana w małych dłoniach"
Awatar użytkownika
Quilombo
 
Posty: 13014
Rejestracja: 14 Maj 2011, 09:43
Miejscowość: Frysztak

Re: Kabanos

Postprzez trampka » 09 Maj 2015, 22:22

Kabanos jest niezły. Byłam na jednym koncercie, Zenek siedział na czymś jakby daszku nad drzwiami (bo po co stać na scenie), Lodzia z Ildefonsem wyszli z gitarami między ludzi i trafiłam na kręcenie teledysku :D Ale z dobrego serca mówię Wam: chrońcie się przed pierwszymi płytami Kabanosa, bo to zło wcielone :lol:
genius loci
Awatar użytkownika
trampka
 
Posty: 240
Rejestracja: 30 Lip 2013, 10:40
Miejscowość: Poznań

Re: Kabanos

Postprzez kandela » 09 Maj 2015, 22:39

Żartujesz?! Jeśli mówisz o tym, co było przed "Zębami w ścianę", to jeszcze pojmę, o co chodzi, choć się nie zgodzę, ale "Zębów" będę bronić do upadłego
205, 254, 270, 286, 304, 332, 352. Dziękuję!

NIPy, PINy, PESELe, ja wcale nie jestem liczbą!
Awatar użytkownika
kandela
 
Posty: 3313
Rejestracja: 17 Lis 2013, 18:28
Miejscowość: Kraków

Re: Kabanos

Postprzez trampka » 15 Sie 2015, 11:59

"Zęby" są super! Tak, chodzi mi o to, co było przed.. co się usłyszało, już się nie odsłyszy :v
genius loci
Awatar użytkownika
trampka
 
Posty: 240
Rejestracja: 30 Lip 2013, 10:40
Miejscowość: Poznań

Re: Kabanos

Postprzez kandela » 15 Sie 2015, 12:02

Miesiąc do nowej płyty :)
205, 254, 270, 286, 304, 332, 352. Dziękuję!

NIPy, PINy, PESELe, ja wcale nie jestem liczbą!
Awatar użytkownika
kandela
 
Posty: 3313
Rejestracja: 17 Lis 2013, 18:28
Miejscowość: Kraków

Re: Kabanos

Postprzez trampka » 15 Sie 2015, 12:07

Właśnie zaraz siadam, żeby obejrzeć nowy teledysk :D btw okładka jest super!
genius loci
Awatar użytkownika
trampka
 
Posty: 240
Rejestracja: 30 Lip 2013, 10:40
Miejscowość: Poznań

Re: Kabanos

Postprzez Gómiś » 16 Sie 2015, 00:02

fajny klip. i piosenek jeszcze lepszy
Pan Bóg w swej nieskończonej mądrości chyba wybrał sobie mnie na Ateistę

כל המקיים נפש אחת, מעלין עליו כאילו קיים עולם מלא
Awatar użytkownika
Gómiś
 
Posty: 21793
Rejestracja: 23 Lut 2012, 21:29

Re: Kabanos

Postprzez kandela » 16 Sie 2015, 00:36

Bardzo fajny piosenek! Zaufałam, że reszta będzie rzeczywiście warta zenkowych zachwytów z fejsa, pre-order już działa, zamówienie poszło.
205, 254, 270, 286, 304, 332, 352. Dziękuję!

NIPy, PINy, PESELe, ja wcale nie jestem liczbą!
Awatar użytkownika
kandela
 
Posty: 3313
Rejestracja: 17 Lis 2013, 18:28
Miejscowość: Kraków

Re: Kabanos

Postprzez Quilombo » 16 Sie 2015, 00:52

Płyta na pewno będzie gorsza niż poprzednie :P ;)
śtychem tam, śtychem
"Nadzieja jeszcze iskrzy, trzymana w małych dłoniach"
Awatar użytkownika
Quilombo
 
Posty: 13014
Rejestracja: 14 Maj 2011, 09:43
Miejscowość: Frysztak

Re: Kabanos

Postprzez kandela » 16 Sie 2015, 11:38

A to na pewno ;)
205, 254, 270, 286, 304, 332, 352. Dziękuję!

NIPy, PINy, PESELe, ja wcale nie jestem liczbą!
Awatar użytkownika
kandela
 
Posty: 3313
Rejestracja: 17 Lis 2013, 18:28
Miejscowość: Kraków

Re: Kabanos

Postprzez ożeszty » 16 Sie 2015, 13:09

Nastolatki (i nie tylko, jak widać) dobrze bawią się
Bo nie nie mają kija w dupie, nie
Awatar użytkownika
ożeszty
 
Posty: 5144
Rejestracja: 19 Wrz 2012, 15:18
Miejscowość: Szczecin

Re: Kabanos

Postprzez Gómiś » 19 Sie 2015, 13:47

tytułowy kawałek z nowego albumu
Pan Bóg w swej nieskończonej mądrości chyba wybrał sobie mnie na Ateistę

כל המקיים נפש אחת, מעלין עליו כאילו קיים עולם מלא
Awatar użytkownika
Gómiś
 
Posty: 21793
Rejestracja: 23 Lut 2012, 21:29

PoprzedniaNastępna

Wróć do Muzyka

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości